RSS

SOCIAL MEDIA FOR PARENTS 2016

Un eveniment grozav, care pune fata in fata parinti bloggeri, profesionisti, si specialisti in comunicarea prin social media ! Ne vedem la Hotel Caro Parc, miercuri 20 iulie, ora 9:00.

125x125_blogger

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 18 iulie 2016 in Uncategorized

 

BURTICA TA ÎN SARCINA

 

 

DIASTAZIS ABDOMINALIS

În timpul sarcinii, zona cea mai afectata este abdomenul. Datorita solicitarii prin cresterea în volum a uterului, dar si a presiunii intrauterine crescute, una dintre cele mai frecvente afectiuni ale acestuia este Diastazis Abdominalis. Apare de obicei in a-II-a jumatate a sarcinii si constă in separarea muschilor drepti abdominali in partea de mijloc a abdomenului, la nivelul liniei albe (care se intinde de la osul xifoid pana la simfiza pubiana).

In diastazis abdominalis muschii abdominali se indeparteaza de linia alba, cea care tine muschii impreuna, dand un aspect tonic abdomenului. 
Incidenta aparitiei diastazisului abdominalis creste la a doua sarcina, sau la sarcini ulterioare. Pentru a depista diastazisul abdominalis în sarcina este recomandata consultarea unui kinetoterapeut care va evalua gradul acestuia si va va recomanda un program de exercitii specifice axate pe vindecarea tesutului conjunctiv si pe activarea muschiului abdominal transvers. 
Muschiul abdominal transvers comprima muschii abdominali anteriori si totodată ofera protectie pentru organele situate la nivelul abdomenului, avand rolul de a preveni iesirea acestora în afara. Atunci cand muschiul transvers este activat distanta dintre muschii drepti abdominali scade, ducand la o diastaza mai mica.

La Active Family Center, in vederea corectării diastazisului abdominal, puteţi urma Gimnastica Pentru Diastazis Abdominalis susţinută de RADU TATARU, kinetoterapeut, în fiecare joi, de la 18:00-19:00.

Sedinta de gimnastica consta în efectuarea de exercitii pentru corectarea prosturii, exercitii adecvate pentru activarea musculaturii abdominale si exercitii adecvate pentru reapropierea muschilor drepti abdominali. Rezultatele obtinute sunt exceptionale.

Pentru programare contactati recepţia centrului: 021 222 97 57;0753072902; office@activecenter.ro

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 2 martie 2016 in Uncategorized

 

Draga viitoare Mamica

Active Center ofera un concept special de pregatire pentru nastere a viitorilor parinti.

Alegerea centrului nostru, iti ofera posibilitatea de a lua o decizie importanta pentru sanatatea ta si a viitorului tau copil in timpul sarcinii, la / dupa nastere.

Programul oferit de echipa de la Active Center este unic pe piata serviciilor din Romania.

Calitatea, flexibilitatea si diversitatea serviciilor pe care le oferim, au facut ca pozitia si renumele companiei noastre sa devina cunoscute si apreciate de foarte multi viitori / actuali parinti.

Active Center iti ofera:

Viziteaza site-ul nostru www.activecenter.ro  pentru a afla mai m_MG_1310ulte detalii

In speranta ca  esti interesata sa ai o nastere activa sau o nastere naturala fara rupturi de Perineu, care sa te faca participanta activa si nu o simpla prezenta la nasterea ta, te asteptam pe tine si pe sotul/partenerul tau la noi!

 

Cu drag,

Vania Limban

Moasa Ta de Suflet

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 18 ianuarie 2016 in Uncategorized

 

BIRTH EXPERIENCE & NASTE CU DURERE

Invata sa nasti cu durere!!!

Nasterea poate fi o experienta fara durere doar atunci cand ea este “ASCUNSA” prin anestezie peridurala sau alte tipuri de interventii medicamantoase.

Nu exista nastere fara durere !

Nasterea cu durere insemana acceptarea acesteia la un nivel la care ea stimuleaza procesele fiziologice din corpul garvidei, putand fi suportata datorita endorfinelor pe care corpul in anumite conditii poate sa le secrete si sa le trimita acolo unde are nevoie.

Este ceea ce Vania te invata la cursul de BIRTH EXPERIENCE !

Urmatorul curs incepe JOI 3 septembrie, ora 19:00-20:30, si  se deruleaza saptamanal, pe o perioada de 6 saptamani.

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 7 septembrie 2015 in Uncategorized

 

De ce este recomandat masajul in timpul sarcinii, travaliu, dupa nastere

  Relaxeaza atat fizic cat si mental
Reduce stresul
Are efect teraputic de ameliorare a durerilor care pot apare pe parcursul sarcinii, la nastere sau dupa

  La Active Family Center:

• masajul spatelui se face pe scaunul de masaj care permite masarea pelvisului, coloanei si a muschilor spatelui;
• masajul abdomenului, bratelor si picioarelor se face pe masa de masaj.

Miscarile de masaj alterneaza periodic cu respiratia “vantul de primavara” preluata din yoga, care sustine oxigenarea buna a fatului, dar are si un efect de relaxare a corpului. In trimestrul trei de sarcina, masajul contribuie la eliminarea toxinelor.

 In timpul travaliului masajul spatelui si al pelvisului ajuta la atenuarea durerilor cauzate de contractile uterine dureroase si la nivelul articulatiilor pelvisului. In perioada de lauzie masajul este recomandat zilnic pentru retonifierea musculaturii afectate de sarcina si nastere.

Programeaza-te pentru relaxare de Luni pana Vineri intre orele 10:00 – 20:00 si sambata de la ora 10:00 – 14:00 la numarul de telefon 0753072902 sau 0212229757 (Receptie).

 
2 comentarii

Posted by pe 27 iulie 2015 in Uncategorized

 

Kinetoprofilaxia copilului mic ( 0 – 1 an)

În primii 3 ani de viaţă, creşterea si dezvoltarea copilului se desfăsoară continuu, dar nu uniform. Aplicarea mijloacelor kinetoprofilactice în această perioadă trebuie să fie dominată de ideea stimulării și consolidării procesului natural de creștere și dezvoltare activă psihosomatică. În evoluția sa de la 0-3 ani copilul trece prin trei faze distincte: nou născut, sugar, copil mic propriu-zis.

Mijloacele kinetoprofilaxiei 

Până la 3 luni

Se vor executa numai mișcări de membre superioare și inferioare din poziția decubit dorsal. Se vor efectua flexii și extensii, abducții și aducții, circumducții, tracțiuni și scuturări foarte ușoare.Masajul copilului ocupă un loc foarte important în îngrijirile cu caracter de kinetoprofilaxie. Se vor efectua alunecări ușoare și ritmice în lungul membrelor superioare și inferioare, precum și pe spate, torace, abdomen. Masajul se poate asocia cu exerciții de gimnastică medicală.

poza 1

Exemple de exerciții pentru sugarii până la 3 luni

De la 3 – 6 luni

Evoluția neuromotorie a copilului sănătos îi permite acestuia să-și țină capul din poziția decubit ventral. Poate să se întoarcă activ cu fața în sus, decubit pe o latură și poate fi rostogolit pasivo-activ.
Exercitiile kinetoprofilactice în această perioadă urmăresc în mod deosebit prelucrarea activă a gâtului și trunchiului.

Pot fi recomandate următoarele categorii de exerciții:

• ridicarea și menținerea în aplecat a capului. Se poate repeta de 3-4 ori pe zi cu creșterea duratei de menținere până la apariția semnelor de oboseală (capul începe să cadă). Când copilul poate să-si mențină capul ridicat câteva minute îl ajutăm să ridice și partea superioară a trunchiului până ajunge în sprijin pe coate și antebrațe (poziția păpușii);
• rotarea capului și urmărirea cu privirea a diferitelor obiecte;
• ridicarea trunchiului din poziția culcat în poziția așezat. Copilul în poziția culcat se apucă bine de degetele persoanei care face exercițiul și este cuprins de această de mâini și antebrate, este tras în sus spre poziția așezat;
• îndoirea trunchiului înainte cu ajutorul membrelor inferioare apucate cu palmele pe fața externă a gambelor;
• îndoirea și întinderea, ridicarea și coborârea laterală a membrelor superioare;
• târârea pasivă și activă;
• rostogolirea pasivă și activă;
Masajul constă în: alunecări lungi, lente, liniștitoare sau scurte, intense, fricțiuni cu pulpele degetelor, percutat ritmic, vibrații.

poza 2

Exemple de exerciții pentru sugarii între 3 – 6 luni

De la 6 – 9 luni

Dezvoltarea neuromotorie permite copilului adoptarea pozițiilor: decubit dorsal, decubit ventral, așezat. Deplasarea copiilor se efectuează prin târâre din poziția decubit ventral sau pe genunchi și pe antebrațe.

Exercițiile se vor adresa trunchiului și membrelor. Acestea din urmă vor fi angrenate în mișcare mai mult alternativ, ritmic, ajutând la pregătirea mersului.
• exerciții pentru membrele superioare (îndoiri și întinderi simetrice și asimetrice, variate ca amplitudine, forță, ritm);
• exerciții pentru membrele inferioare din pozițiile culcat dorsal și facial;
• exerciții de târâre și mers din poziția pe genunchi cu sprijin pe antebrațe;
• exerciții de trunchi (aplecări și rotări pasivo-active, mișcări de orientare și urmărire);
• exerciții de ridicare din decubit în așezat (pasivo-activ) și este ajutat copilul să se deprindă cu reflexele de echilibru și pășire;
• exerciții de învățare a mersului (la început mers lateral cu sprijin de marginea patului sau suținut);
• exerciții de legănare – se efectuează la 7-8 luni când copilul poate fi menținut atârnat de mâinile kinetoterapeutului. Urmează legănări în diferite sensuri, înainte, înapoi, lateral, în cerc;
• exerciții de abilitate normală – vor consta în perfecționarea reflexelor de apucare, prindere, strângere și relaxare;

Masajul – este același ca în perioada anterioară, doar că se adaugă frământatul circular sau în cută a membrelor, rulatul, percutatul spatelui, coapselor.

poza 3

Exemple de exerciții pentru sugarii între 6 – 9 luni

De la 9 – 12 luni

Se pot executa exerciții mai complexe și mai variate:
• Exerciții ale membrelor superioare din poziții variate (mișcarea fiecărui segment după axele și planurile de mișcare articulare);
• Exerciții de dezvoltare a abilității manuale (apucarea, prinderea, manevrarea obiectelor diferite ca formă, mărime, culoare);
• Exerciții de trunchi – Se vor executa din culcat, așezat, stând; ridicări din culcat în așezat, asigurând copilul de gambe; extensii de trunchi și rotări, cu ajutorul membrelor superioare;
• Exerciții de abdomen efectuate cu ajutorul îndoirilor de trunchi sau de membre inferioare din poziția culcat dorsal;
• Exerciții de târâre și rostogolire laterală;
• Exerciții ale membrelor inferioare efectuate global sau analitic din culcat dorsal sau facial sau sub formă de mers.

Masajul între 9-12 luni se execută ca și în perioada precedentă având rol relaxator sau stimulator.

Indicații

Exercițiile se vor repeta cu mare regularitate, atât în raport cu ora din zi la care se efectuează cât și cu distanța față de ora de masă a copilului.
În primele 3 luni se recomandă ca exercițiile să fie efectuate înainte de supt. După vârsta de 3-4 luni copilul poate fi antrenat în efectuarea exercițiilor cu 40-50 min înainte de masă sau la 60-90 min după ce a mâncat.
Privind durata programelor în raport cu vârsta copilului se recomandă:

  • la 2-3 luni: de la 3-6 min;
  • la 3-5 luni: de la 4-10 min ;
  • la 5-9 luni: de la 6-12 min ;
  • la 9-12 luni: de la 7-15 min.

Numărul exercițiilor din cadrul unui program va fi de maxim 10-12 și vor fi în strictă concordanță cu evoluția neuromotoare specifică vârstei.
Pauzele dintre exerciții trebuie să fie de două ori mai lungi decât durata efortului propriu-zis.

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 10 iunie 2015 in Uncategorized

 

PERINEU SI YOGA PRENATALA

YOGA GRAVIDE – Luni 19:00-20:00
MAMA & BEBE YOGA – Miercuri 12:00-13:00

Yoga Prenatala ajuta la integrarea respiratiei, meditatiei si posturilor.
Yoga Prenatala scade stressul si anxietatea, creste stare de bine, tonifica coloana vertebrala contribuind la adoptarea si mentinerea unei pozitii corecte a corpului in perioada de sarcina.
Practicarea cu regularitate a posturilor yoga recomandate pentru perioada de sarcina ajuta la o mai buna respiratie, imbunatateste circulatia sanguina, contribuie la oxigenarea eficienta a tesuturilor, atenueaza durerile de spate si tensiunile din articulatiile pelvine, tonifica picioarele. Yoga pregateste corpul gravidei pentru nastere.

Beneficiile yoga in pregatirea perinuelui pentru nastere sunt deosebite: tonifica perineul scazand riscul rupturilor, scade sau reduce total necesitatea practicarii epiziotomiei, ajuta la evitarea unor probeme care pot apare dupa nastere (infectii, hemoragie, prolpas, semne de pierdere pipi). Yoga ajuta la cresterea flexibiliatii si elasticitatii perineale, facand posibila nasterea cu perineu intact.

Yoga poate fi inceputa cat mai timpuriu in sarcina si practicata pana la termen. Recuperarea dupa nastere a unei gravide care a facut yoga prenatala este mult mai usoara si mai rapida. Dupa terminarea perioadei de lauzie, ea poate reancepe un program de yoga postnatal combinat “Mama & Bebe Yoga” care o ajuta f mult in refacerea postnala, dar in egala masura are un efect excelent si asupra bebelusului.

Yoga Gravide

hshdhdh

4

 
Lasă un comentariu

Posted by pe 3 iunie 2015 in Uncategorized

 
 
Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.